Páginas

2010-08-10

LAHINCH ETA CLIFFS OF MOHER

 Goiz honetan Lahinch herri surferora joan gara. Hantxe bazkaldu dugu nik pollo al curry hartu dut eta kriston pila pikatzen zuen. Ondoren Celtic T- shirt dendan kamiseta bat erosi dugu eta oso txuloak ziren. Gainera nik txaketa bat ere erosi nuen oroitzapen bezala. Ostean hondartzatik paseo bat eman dugu.
Kotxea hartu eta Cliffs of moher-era joan gara. Itsas labar erraldoiak ziren 200m tik gorakoak.
Lehendabizi museotxo bat ikusi genuen labarrari buruz eta hango ekosistemari buruz eta esan behar dut oso polita izan zela. Museotik atera eta istantean ibiltzen hasi ginen labarreko punta batetik bestera. Punta batean dorre bat zegoen eta goran sekulako bistak gainera han agertu zen europako olatu handiena.
Asko ibili ondoren kotxean sartu eta goxo goxo Blarney-ra bueltatu ginen.

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario